مغز تخلیه کنی























دنیای دیوانه ی دیوانه....

گم شدن در گم شدن دین من است...نیستی در هست آیین من است....:)

 ...خیلی وقته ننوشتم....

خوب نیستم....

واقعا خوب نیستم....

اه

یه خر عوضیی اومده یکی از متن هامو کپی کرده تو وبلاگ خودش

مسخره ی بیشعور

حسابان ریده

اه اه

شانس گندمون هم زرت و زرت میره گزارش کار میده به مامانم

اه اه

مسخره

دارم گریه میکنم

دارم گریه میکنم

دارم گریه میکنم

دارم گریه میکنم

دارم تایپ میکنم دارم گریه میکنم

چون....

اه

نمیخام دلیل بگم

همینجوری

عشقی

بابام شورشو در اورده

اگه ایمجوری باشی اگه اونجوری باشی برات موبایل میخرم

اه برو باو

این همه وقت موبایل نداشتم

نخر برام

مگه قصدت غیر اینه

دارم گریه میکنم

دارم گریه میکنم

خسته شدم

دارم تحلیل میرم

دارم به خیلیا تو مشکلاتشون کمک میکنم.و رسما چیزی برا خودم نمونده

شاید اصن کمک نمیکردم.ها؟!

نظرت چیه؟

اه

نمیخام برم به اون مهمونی

میخوام با مهدیه بشینم فیلم ببینم

میخوام ول باشم

میخوام کوکا بخورم

میخوام آزاد باشم

دارم گریه میکنم

زندگی هم گویا حالا حالاها نمیخواد تموم شه

از خدا هم دور شدیم

:-خودزنی

خستمهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

بیرون میخواممممممممممممممممممممممممم

میخوام با نگین برم جاغرق

میخوام لب اون روده بشینم و یخ بزنم از سرما

....

میخوام گریه کنم....

دارم گریه میکنم....

اذیتم

از معلم حسابانمون متنفرمممممممممممممممممممممم

متنفرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

اه

زنیکه ی عوضی

اه

از بابام بدم اومده

با این همه بی اعتمادی

خب منم آدمم....

هستم؟!

نمیخوام سر کلاس حسابان حاضر باشم

نمیخاممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

خب

اگه مهدیه و نگین برن اردو.....

من به امید کی زنگ حسابان رو تحمل کنم ها؟

من برای کی نقاشی بکشم؟

برای کی بنویسم...؟

آه.....

میخوام بنویسم....

میخوام بنویسمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

میخوام گریه کنمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

دارم گریه میکنمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

 

وای خسته شدم

.....

نگین حق داشت نگرانم بشه.

.....

 

 

مهدیه....مرسی....خیلی مرسی...

اگه نگفته بودی برم حرفاتو بخونم...

یه بلایی سرم اومده بود!

مرسی....

 

 


این بی سیگاری منو نسخ کرده....

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

negin
ساعت22:14---23 مهر 1393

هه..
چقد بضی وقتا تلخه که نقاط مشترک زندگیمون زیادن.. :|
...
:-حالت تهوع

پاسخ: ...:(.....:(.....:(



م.پـــ
ساعت15:05---23 مهر 1393
من دوستت دارم دوستت دارم احمق روانی دیوونه
پاسخ: :) :) :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 22 مهر 1393برچسب:,ساعت 21:8 توسط زینب| |

قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت